Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Om igen....

Av Jenny Landin - 27 september 2013 23:21

Jag har ju då en IPad mini vilken är bra på alla sätt men som suger bumbiröv på en punkt - bigtime!!
Jag vill strypa den idioten som på tangentbordet för tecken har lagt in en så genuint korkad tangent som det står Ångra på. Skitkul liksom, då har man plitat ner ett halvt blogginlägg och råkar hascha runt på tangenterna och på samma sätt som man missar mellanslag ibland så råkar man slinta till på ångraknappen och poff så är hela inlägget lika borta som en avlöning i en shoppoholics plånka.
Mutter morr gruff mutter grrr!!! :(
Ja ja, skit inträffar som man säger på svenska. Idag har jag haft killarna här, mina små håriga fyrbenta vänner Milou och Lukas. Lika underbart som att ha dom här lika skönt ska det bli att inte har någon som bökar en i rygg och mage när nattsömn skall avnjutas . Killarna och jag har gjort potatis och löksoppa som blev kanon. Bror min oroar sig för att vi ska ses imorgon för att fira lilla storebror att jag ska skjuta skarpt från akterpartiet. Vi får väll se Micke lille :).....
Träffade Eva efter lunch tror jag det var. Min hjärna kopplar ur tidsbegreppet när hjärnan inte funkar enligt ordning. Var en tur till kyrkan på kvällskröken. Imorgon ska jag dit också, det är kvinnofrukost kl 9 vilket känns som att det kan bli riktigt bra, Marie Samuelsson är inbjuden som talare och hon är guld. Sen iväg till storebror å fira honom för att sen få med sig en pappa och en Ulla-Carin hem hit vilket ska bli mysigt. Jag är glad för att få träffa alla för det känns som att det var evigheter sen och längtan är stor. Ska bli kul att få visa upp mitt hem för dom, jag tycker jag har det fint och vill gärna visa upp det för dom liksom.
Nu ids jag inte skriva mer. Jag ska göra en ny spellista innan jag blir för trött och sabbar allt som igår.
Over and inside out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Landin - 13 maj 2015 21:31

Detta får bli mitt sista inlägg på denna adress. Bloggplatsen levererar inte, strular en del så nu har jag packat min lilla bloggväska och flyttat till blogg.se. Så numera återfinns jag under www.fisloppansfunderingar.blogg.se ...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 23:28


Jag har kroppsångest och detta inlägg är lite av en ventil. Det kom över mig och jag behövde skriva av mig. Tro mig det är ingen munter läsning, ett förslag från min sida - skit i att läsa. Tänkt en del och nojar för att mitt omfång likväl som våg...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 20:38

Berg och dalbanefärd och djupa samtal om högre meningar i livet. Det sistnämnda gäller i detta fallet en liten fyrfoting och densamme har jag placerat på min mage och bröst för han satt och såg skamsen ut. Det redan nämnda djupa samtalet handlade om ...

Av Jenny Landin - 7 maj 2015 22:40

En dag är till ända. Så fort jag slocknat så dröjer det inte länge så är en alldeles ny dag här, precis som igår och dagen innan det. Jag vet lite om den förutom vad som står i kalendern och inte ens där är det särskilt fullt. Det måste ju betyda att...

Av Jenny Landin - 8 april 2015 23:28

Jag läste en artikel på Aftonbladet om en terrorist i USA som dömts till döden. Och så började jag tänka, och så lite till, tankarna sprätter omkring som popcorn i en gryta. Dödsstraff har funnits länge i USA och tilldöms dom riktigt tunga kriminell...

Ovido - Quiz & Flashcards