Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Det kommer sluta på ett visst hus till slut

Av Jenny Landin - 6 april 2015 16:20

Funderar på att ta en lur och känner jag mig själv rätt så vaknar jag lagom till läggdags vilket inte är helt fel för då uppslukas denna dag av sömn och jag slipper närvara.
Motvilligt och krasst konstaterar jag att min neråtperiod inte var slut utan att den bara hade paus för en stund. Är nu rätt nere och låg generellt och vad som händer i tankevärlden varken vågar eller vill jag säga.
Jag måste pysa...... Få ut skiten inuti, vet bara ett sätt, ett jävligt dåligt sätt men ändå det funkar fast det är inget att rekommendera så nu är det färdigskrivet om det!

Just nu när jag är låg så gör allting ont. Det gör ont när folk inte svarar på det jag sänder ut i sms, mail, pm telefonsamtal you name it. Jag vet att jag inte ska ta åt mig men det gör ont ändå, att det finns en rimlig anledning slås direkt bort och avfärdas och istället så vänds det emot min person som ett fientligt angrepp.

Mycket snurrar i huvudet och jag är så evinnerligt trött trött trött. Även nojig över hur min kropp behagar böka med mig såsom torrfylla och kraftig slagsida på kroppaset så jag är nära att falla till marken gång på gång och slå min dumma lilla huvudknopp.
Vad är det för nåt, läskigt ju!!

Gjorde om i min hall förut, blev bra. Det jobbiga är att jag skulle behöva göra ett besök i källaren med nedtagen asful Öbo-hatthylla för att minimera snubbelrisken, men orka ens svänga benen över sängkanten ju, nä den får stå kvar.

Nu först apelsin sen sova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Landin - 13 maj 2015 21:31

Detta får bli mitt sista inlägg på denna adress. Bloggplatsen levererar inte, strular en del så nu har jag packat min lilla bloggväska och flyttat till blogg.se. Så numera återfinns jag under www.fisloppansfunderingar.blogg.se ...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 23:28


Jag har kroppsångest och detta inlägg är lite av en ventil. Det kom över mig och jag behövde skriva av mig. Tro mig det är ingen munter läsning, ett förslag från min sida - skit i att läsa. Tänkt en del och nojar för att mitt omfång likväl som våg...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 20:38

Berg och dalbanefärd och djupa samtal om högre meningar i livet. Det sistnämnda gäller i detta fallet en liten fyrfoting och densamme har jag placerat på min mage och bröst för han satt och såg skamsen ut. Det redan nämnda djupa samtalet handlade om ...

Av Jenny Landin - 7 maj 2015 22:40

En dag är till ända. Så fort jag slocknat så dröjer det inte länge så är en alldeles ny dag här, precis som igår och dagen innan det. Jag vet lite om den förutom vad som står i kalendern och inte ens där är det särskilt fullt. Det måste ju betyda att...

Av Jenny Landin - 8 april 2015 23:28

Jag läste en artikel på Aftonbladet om en terrorist i USA som dömts till döden. Och så började jag tänka, och så lite till, tankarna sprätter omkring som popcorn i en gryta. Dödsstraff har funnits länge i USA och tilldöms dom riktigt tunga kriminell...

Ovido - Quiz & Flashcards