Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Men funka nu då!!!!

Av Jenny Landin - 26 augusti 2014 16:58

Jag har haft problem igen med att kopplingen mellan bloggen och Facebook försvinner så nu har jag meckat lite igen så nu hoppas jag den håller. Så nu testbloggar jag bara lite.

Var uppe på stan för att göra något som jag inte minns vad det var och det var tydligen allt som behövdes för att bli sopslut i huvudet , tror jag tappade farten dessutom, veti katten vart jag lagt den ;)
Maximal förvirring eller alzheimers deluxe?!? Hittar mig själv vid kylskåpet i full färd med att försöka få in en tapetrulle mellan osten och mjölken. Jag står nog och grejar och flyttar och bökar ett tag för plötsligt stannar jag upp och undrar vad i helskotta jag hålls med, vad gör tapetrullen i min hand halvvägs in i kylskåpet och varför har huvudet en hang up på att tapetrullen ska in där - kolla liksom, går ju inte ens att stänga dörren då ju! Jag slås av min egen dumhet som nog egentligen bottnar i en rejäl trötthet. Jag vill gärna förminska idiotin så mycket det går och skylla på en faslig trötthet efter en lite knepig natt och sedan tidig morgon följd av äventyr och mycket känslopåslag varvad med stor glädje. Japp, så får det bli, det sistnämnda alltså ;)

Det är en härlig ljuvlig och strålande dag, jag är lite trött men så hjärtinnerligt glad och nöjder :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Landin - 13 maj 2015 21:31

Detta får bli mitt sista inlägg på denna adress. Bloggplatsen levererar inte, strular en del så nu har jag packat min lilla bloggväska och flyttat till blogg.se. Så numera återfinns jag under www.fisloppansfunderingar.blogg.se ...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 23:28


Jag har kroppsångest och detta inlägg är lite av en ventil. Det kom över mig och jag behövde skriva av mig. Tro mig det är ingen munter läsning, ett förslag från min sida - skit i att läsa. Tänkt en del och nojar för att mitt omfång likväl som våg...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 20:38

Berg och dalbanefärd och djupa samtal om högre meningar i livet. Det sistnämnda gäller i detta fallet en liten fyrfoting och densamme har jag placerat på min mage och bröst för han satt och såg skamsen ut. Det redan nämnda djupa samtalet handlade om ...

Av Jenny Landin - 7 maj 2015 22:40

En dag är till ända. Så fort jag slocknat så dröjer det inte länge så är en alldeles ny dag här, precis som igår och dagen innan det. Jag vet lite om den förutom vad som står i kalendern och inte ens där är det särskilt fullt. Det måste ju betyda att...

Av Jenny Landin - 8 april 2015 23:28

Jag läste en artikel på Aftonbladet om en terrorist i USA som dömts till döden. Och så började jag tänka, och så lite till, tankarna sprätter omkring som popcorn i en gryta. Dödsstraff har funnits länge i USA och tilldöms dom riktigt tunga kriminell...

Ovido - Quiz & Flashcards