Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Jenny Landin - 4 augusti 2014 22:55

Ikväll kom en genialisk idé till ett projekt jag vill sätta i verket på besök i mitt hjärnkontor. Åååh vad jag hoppas att den sover över och stannar kvar tills imorgon så jag kan sätta min plan i verket. Åh jag älskar verkligen idéer speciellt såna som sätter snurr på tankemaskineriet och drar med sig glädjen i farten. Det är som att ha sockerdricka i hela blodomloppet. Men allt det händer imorgon.

Och imorgon blir det sushidejt med en ny bekantskap för mig. En ung dam som jag mötte först i söndags eftermiddag och det visade sig att vi hade en del gemensamt och däribland kärleken till sushi vilket föranledde morgondagens dejt. Känns kul, roligt med en ny bekantskap i livet, vänner kan man inte få för många av.

Jag är synnerligen förvånad!! Sömnen har ju trasslat en tid och medikaments har lagts till och dragits ifrån och varit rätt verkningslösa. Men så nu glömde jag att ta det extra Nozinanet och tog bara xtra Propavan men med den känslan jag har nu så kommer jag nog knoppa in endå bara jag kan sluta talla på plattan och lägga den ifrån mig .

Måste ju för bövelen sova per omgående, jag har ju sushi och ett projekt att styra med imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards