Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Jenny Landin - 6 augusti 2014 23:10

Angående lägenhet så fick jag reda på imorse att tanten bestämt sig för att avstå. Skit också!!! Humöret fick en gråare nyans för en stund där ett tag... Men så hoja till USÖ för att dejta min Eva och angenämt var det. Sedan hem en kortis innan det var dags för nästa dejt med familjen Bjelvert. Det blev en fantastisk stund på Kinamuren och en repa på stan för att sedan landa en stund i min lägenhet innan vidare färd till hemmet utanför Stockholm. Stunden med Bjelvertarna var verkligen guld värd. Finns nog ingen jag känner som är så varma och kärleksfulla som dom. Jag fick också ett helt ovärderligt tips om en app som kommer rädda mitt projekt och som dessutom verkar svinkul och en app helt i min smak. Så jag inventerade vad jag kunde sälja när dom åkt och imorgon får jag pengar för köpet som redan är klart :)

Jag kan bjuda på lite klantigheter från storklanten själv innan jag lämnar in för idag

1. Satt och skrev på datorn och tyckte den var så långsam så jag slutar skriva för att se hur långsam den egentligen var. Släpper tangenterna och stirrar blint på en dator som inte får ur sig en enda bokstav. Konstigt tänkte jag och rev mig i huvudet för att sen börja skriva igen. Men va tusan nu då tänkte jag, nu kommer det ju bokstäver igen, så jag slutar skriva igen, förvåningen åter lika stor.... Tills jag inser att jag kan glo hur mycket som helst för så länge jag inte trycker på tangenterna så kommer det ju inga bokstäver!!
2. Jag får plötsligt ett flygfä fladdrandes i ansiktet varpå reaktionen blir att klappar till rejält i nyllet. Jag har just gett mig själv en rak höger och ont gjorde det. :)

Ovido - Quiz & Flashcards