Alla inlägg den 18 september 2014

Av Jenny Landin - 18 september 2014 12:41

Det får bli ett stycke blogginlägg innan det tillreds tomatsoppa igen. Jag tänker mig en lugn dag, bara chilla och slappa och det för att jag behöver det och för att jag kan inte göra så värst mycket annat. För det börjar kännas som att väntan på beskedet från Öbo har blivit som en fotboja på mig och ju längre tiden går så även en strypsnara. Jag ringde Öbo imorse eller på förmiddagen kanske det mer var och fick då det skräckblandade beskedet att inga pengar hade då i alla fall inte kommit in. Panik!!! Detta börjar likna en följetong med skräcktema- jag gillar inte skräck!! Han på Öbo sa att jag kunde ringa imorgon igen och kolla men så länge fixar jag inte att vänta och jag VET att det SKA ta MAX 3 dagar tills pengarna är på mottagarens konto. Har dom inte kommit in idag så har något gjorts fel och då är jag beredd att dra in det tunga artilleriet seriöst. Orkar bara inte med denna väntan, den är olidlig!! Jag vill bara få börja packa och veta att jag får mitt nya hem inom överskådlig framtid. Är rätt uppgiven på detta och hoppas lösningen kommer väldigt snart...

Så eftersom jag inte känner mig förmögen att dra några tunga växlar idag på grund av flyttoron så blir det en slö dag med filmtittande i nya sköna soffan. Jag tänkte göra min nya favorit tomatsoppa till lunch. Den lunchen som intogs igår var bristfällig, man står sig inte särskilt bra på flingor och mjölk och det borde jag ha kunnat räkna ut själv. Så idag blir det i alla fall mat. Sen filmmys i soffan.

Vid Gud och allt jag håller kärt så måste jag få besked idag för att få ro i min själ!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards