Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Äntligen hemma, men sååå slut!!

Av Jenny Landin - 27 oktober 2014 21:44

Nu har jag inte plitat ner något på länge, det har bara varit för mycket med flytt och allt efter den med möblering, uppackning, stress att komma i ordning och stress med vissa finansiella frågor och lite sånt. Stressen inför flytten och även efter gör mig otroligt trött och slutkörd, orkar inte så mycket, samtidigt som jag vill mycket vilket är en urusel kombo och för det får jag betala priset med denna trötthet från helvetet. Jag har ett tungt ok på mina axlar att få till ett perfekt och fläckfritt hem utan kartonger och påsar ja helst nyss ärligt talat men fet är ju idioti så därför röjer jag så fort och mycket jag förmår och det jag har åstadkommit hittills gör mig nöjd. Det är dom där förbannade sopsäckarna kvar att göra vid, sen kan jag tänka mig att slå av på takten. Men jag vill ju hemskt gärna få hem folk och det går ju i te med ett rum fullt i säckar!!
Men ja ja, har handlat gott idag, varit på affektiva och pratat med doktorn och en nästandoktor, en sån som håller på och lär sig att bli doktor kind of, han var lite störig, inte bråkig utan han liksom förvirrade mig med sin skolbokssvenska. Sen var det lite gruppen på kvällen, och så förståss traggla med allting hemma. Fy huggarns vad min mathållning har varit rutten idag! Men det är bra då kanske jag slipper dom där otäcka extrakilona jag fått...
Jag skickar med lite bonusmaterial på färdiga delar av mitt hem som fastnat på bild :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Landin - 13 maj 2015 21:31

Detta får bli mitt sista inlägg på denna adress. Bloggplatsen levererar inte, strular en del så nu har jag packat min lilla bloggväska och flyttat till blogg.se. Så numera återfinns jag under www.fisloppansfunderingar.blogg.se ...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 23:28


Jag har kroppsångest och detta inlägg är lite av en ventil. Det kom över mig och jag behövde skriva av mig. Tro mig det är ingen munter läsning, ett förslag från min sida - skit i att läsa. Tänkt en del och nojar för att mitt omfång likväl som våg...

Av Jenny Landin - 8 maj 2015 20:38

Berg och dalbanefärd och djupa samtal om högre meningar i livet. Det sistnämnda gäller i detta fallet en liten fyrfoting och densamme har jag placerat på min mage och bröst för han satt och såg skamsen ut. Det redan nämnda djupa samtalet handlade om ...

Av Jenny Landin - 7 maj 2015 22:40

En dag är till ända. Så fort jag slocknat så dröjer det inte länge så är en alldeles ny dag här, precis som igår och dagen innan det. Jag vet lite om den förutom vad som står i kalendern och inte ens där är det särskilt fullt. Det måste ju betyda att...

Av Jenny Landin - 8 april 2015 23:28

Jag läste en artikel på Aftonbladet om en terrorist i USA som dömts till döden. Och så började jag tänka, och så lite till, tankarna sprätter omkring som popcorn i en gryta. Dödsstraff har funnits länge i USA och tilldöms dom riktigt tunga kriminell...

Ovido - Quiz & Flashcards