Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Jenny Landin - 6 oktober 2014 13:19

Inne i dimman. Och nej inte ut ur dimman utan INNE i dimman. Gårdagens upptäckt av det senaste i sabotageväg av någon av kåkens invånare drev mig till att peta i mig något piller för mycket för att överhuvudtaget komma ner på jorden igen och kunna sova. Det betalar sig kan jag säga att inte följa ordinationen, i alla fall dagen efter. Sitter här i en patetisk liten hög, trött som ett as och mitt inne i min dimma. Allting går väldigt långsamt på något vis och jag orkar inte ta vid någonting så här är jag och noll koll har jag för tillfället.
Peter var här som vanligt och handling skulle tas vid och det visade sig vara en för dagen oerhört avancerad övning och hade inte Peter varit med så hade jag ställt grejerna och gått ut flera gånger om.
Men handling avklarades och det blev riktigt bra till och med. Jag kan ha muttrat aningens på Peter men inget han led av direkt med tanke på hans skämtsamma svar på mitt gruff. Idag var det antivelande och det gjorde det lättare, varje gång det skulle funderas på sort så tittade jag snabbt och konstaterade att kan jag inte bestämma sig så ska jag inget ha punkt slut, så det blev billigt idag ;)

Köpte dock supersköna tofflor som jag blev grymt nöjd med och dom är på nu :)

Fortsättningen då. Öppet hus på DBT-enheten ikväll och det ska jag på. Det känns faktiskt lite läskigt, massa folk och jag känner mig dum, vad ska jag göra där liksom, och så alla andra också, jag kommer känna mig dum ju! Pinigt, nervigt, nojigt, ja hela registret!! Men jag går dit, överlever jag så gör jag det är inte mer med det och i värsta fall så är det ju bara att vända på klacken och gå därifrån.

Annika bor ju mitt emot och henne ska jag dejta innan. Känns inte tjohoo direkt med tanke på vad jag ska prata med henne om. Jag fasar för hårda ord och arga röster men vill helst av allt slippa det, det är inte tanken med att gå dit. Förhoppningsvis så slutar det med en god ton det är i alla fall min förhoppning.
Men tills dess måste den här medicinskiten vara ur kroppen annars kommer jag bara sitta och såsa.

Jag borde ringa en massa samtal och packa ännu mer men det är lite som att ha stans baksmälla så jag gör inte många knop idag.

Mat var det också ja..... Orka!!! Not!!

Ovido - Quiz & Flashcards