Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Jenny Landin - 21 oktober 2013 19:53

Det här är min bucketlist, jag tror jag mest drömmer och inget eller kanske några få kan bli verkliga men här kommer den i alla fall.

1. BLI FRISK!
2. Ta min restaurangchansenkupong och äta sushi så det visslar om det.
3. Klara av mina föreläsningar galant
4. Uppleva vinterrStockholm och åka tunnelbana, gärna flera dagars vistelse
5 Sitta på stranden i Suttarboda med en god vän länge och väl
6. Ha fest hemma, gärna sleepover med film och mycket godsaker
7. Skriva en bok
8. Fotografera mycket med en bra kamera och kanske bli fotograferad
9. Få långt hår igen
10. Ny telefon!
11. Återse Italien (det är ren fiction)

Detta är drömmar men så brukar budgeten vara begränsad så ytterst få kommer komma till skott men drömma kan man ju alltid och det tar en framåt. Och just nu är dessa drömmar som kryckor i försök att bli frisk. Och det ska gå, jag vägrar uppta en plats på den här inrättningen mer än absolut nödvändigt! Punkt slut!

Ovido - Quiz & Flashcards