Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Jenny Landin - 3 oktober 2013 09:06

Jag får börja med hemligheter igen. Hemligheter tar man till när man måste nå ett mål som andra kan tänkas hindra en från att uppnå. Hemligheter för att vara effektiv i sitt arbete mot målet utan att få det förstört av att folk vet och därmed hindrar en.
Jag såg vågens siffror. Jag såg bilderna jag tog på mig själv och jag vet vart jag vill och vad jag inte vill.
Nu måste jag börja bli sneaky, kanske dra en vit ibland. Jag gillar inte att ljuga för folk, inte alls men jag vill nå mitt mål utan att någon hindrar mig.
Jag är för mycket nu, aldeles för mycket, måste bli mindre det bara är så! Jag gick in på mitt rum och grät efter att ha sett resultatet, 71.4 - för MIG är det fläsk i kvadrat. För mig alltså, andra får väga vad dom vill och mår bra av jag struntar i vad andra väger jag utgår inte från andra utan i detta fallet från mig själv och enligt mig så väger jag som en långtradare size-mässigt. Måste ändra på det, det blir ransonering först och främst och så träning.
Tänk att man kan förfasas så över sin egen kropp. Äcklas verkligen!!
Det blir hemligheter igen, dölja, cover up mina planer. Ja nu säger väll du som läser men hallå det hamnar ju på nätet! Javisst det gör det, men ingen som är där jag är nu kan veta för dom läser inte detta, dom som inte behöver veta får inte veta det är poängen.
Jag är inte ensam, mina ätstrngr gör mig sällskap. Hatar dom, älskar dom. Beroende av vågen - skräckslagen inför den.
Gråter, tårar rinner som tjära ur ögonvrån, hatar't!

Ovido - Quiz & Flashcards