Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Jenny Landin - 15 oktober 2013 13:27

Ska försöka blogga nu en liten stund och hoppas att det fastnar på Facebook för ovanlighetens skull, den funktionen har varit paj idag, dom kommer inte upp där som vanligt. Mycket irriterande!


Pratade med ätstörningsenheten idag och dom tyckte att jag skulle dricka mer Fortimel så nu står en sån flaska på mitt bord och blir inte överdrivet mycket drucken ur. Mina tokigheter i huvudet tycker mycket och just det tycker dom inte om. Sen tycker dom en annan totalidiotisk sak som jag hoppas jag vinner över.

jag är inte så stabil idag det känns och det är inte kul alls. Jag är trött nedstämd och svajig. Dumma kropp, skärp dig!! 


Ja rubiks kub,  tänkte bara vem var den där Rubik, han måste ha haft mycket dötid och väldigt tråkigt.

Av Jenny Landin - 15 oktober 2013 08:44

Den förbannade bloggen kom inte upp på Facebook så jag provar en gång till för å se om det funkar.
Jag kan ju tex skriva att idag känns det så förjävligt så det känns som att jag vill dö. Jag bara önskar att man kunde försvinna för ett tag, upphöra att existera bara tills plågorna var över eller man uppfunnit bot på mina sjukdomar. Orkar inte vill inte kan inte......suck!!!
Livet är tungrott idag, som att paddla roddbåt i tjära eller försöka tvätta sig ren med honung.
Jävla skit säger jag!!! Och idén som fötts i mitt huvud önskar jag att jag hunnit abortera för den kommer att ställa till sattyg det vet jag....

Av Jenny Landin - 15 oktober 2013 08:23

På den lilla blåvitgula landstingsön i det statliga havet guppar en randig småfrusen och smått förvirrad forma av mig omkring. Vädret eller vad det nu är, skulle snarare säga att det liknar ingenting, gör nog att det fryses här på mitt rum och filtarna gör föga nytta. Hade jag ids lyfta på min feta röv så hade jag nog hämtat vantarna, hujedamig vantar på rummet - jag trodde inte det skulle sträcka sig så till ytterligheter att vantar skulle komma på tanke.
Jag har några gästande tankar i huvudet som jag önskar vräka då dom tenderar att fortplanta sig så till den milda grad så dom tar över och blir till något jag kommer ångra sen. Jag gillar inte dom tankarna dom är parasiter som livnär sig på min sjukdom och beter sig som cancersvulster som bara växer. Dom ska dö inte jag!! Jag ska inte låta dom vinna och få mig till något som bara destruerar mig utan dom ska få gå besegrade och övervunna!
Det händer bra saker idag och dåliga saker. 11:30 kommer det en vän som jag ryckt upp ur hans depphög för att muntra upp honom med sushi. Jag gillar inte när mina kompisar är slokörade då får jag drivet att väcka upp och glädja.
Senare kommer en efterlängtad herre jag inte sett på länge för en liten träff. Härligt!!
Däremot motsatsen till härligt är att ätstörningsenheten ringer upp idag - me dont like...
Måste ta om allt från början eftersom det är en ny kontakt då min vanliga kontakt har slutat. Dessutom har jag slutat tycka att jag vill ha deras hjälp......
Nä numåste jag få upp tempot, känner mig som en överkörd padda just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards