Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Jenny Landin - 24 januari 2015 11:30

Jag känner för att skriva av mig lite, vet inte direkt om vad men det ger sig väl sa hon som har orddiaré i fingrarna.

Dom små prinsarna har sovit här inatt,dom kom igår kväll och ska åka hem senare idag. Denna gången tror jag att det var mitt behov som styrde mest för Gabriella skulle varit barnvakt eller nåt sånt men så blev det inte men som sagt vovveabstinensen styrde så dom har gostjänst kan man säga. Just nu ligger det en liten Milou och trynar i mitt knä och så har jag en liten mysgubbe vid namn Lukas som ligger som en kringla vid mitt ben, störtmysigt!!
Det blir problem dock när jag ska in i duschen och behöva flytta på dom när dom sover så rart.....
Jag hade tänkt lägga i det sista av färgbomben för att hotta upp håret lite, det brukar ju inte bli någon jätteskillnad men det är kul att hålla på och kladda och greja, man kan ju hoppas på förändring....

Ett annat problem är att magen kurrelikurrar för tillfället och samma där man vill ju inte väcka dom små liven när dom sover så sött...

Jag satt och fyllde i pappren jag fått från reumatologen igår. Man ska tydligen fylla i en massa frågor vid nybesök vilket jag glatt kan konstatera att jag har ett inbokat. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så pass snart, senast 15:e mars stod det på beskedet jag fick förra veckan men igår kom alla papper, labettikeketter och tiden som jag ska inställa mig på och den är redan den 11:e februari. Det känns riktigt skönt faktiskt, dels att bli tagen på allvar och få remissen men också att bli utredd på rätt ställe dit jag faktiskt velat men inte lyckats få någon remiss till ännu.
I papperna man skulle fylla i så var det ja på de flesta frågor utom på om magen sköter sig och om jag röker eller snusar vilket det är fetnej på båda.
Det ska bli intressant att se vad det blir av detta....

Längtar till jobbet, det är ju så kul!! Längtar efter att se vad Cecilia säger om tävlingsbidraget som jag har gjort klart. Alla andra har gillat det som bara den så det ska bli spännande att se vad självaste chefen säger :)
Längtar också efter lite mer pengar så jag kan köpa allt kul som jag sett och vill ha :) Det blir dyrt att jobba i världens bästa affär :D

Näe nu måste det hända något, måste äta, måste städa, måste diska!!
Upp och hoppa!!

Ovido - Quiz & Flashcards