Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Jenny Landin - 11 februari 2014 11:02

Sitter på bussen på väg till Ebg och är väll inte på topp direkt. Framför mig sitter fyra hysteriska fjortisfjantar som väsnas och dom har dessutom käkat blängsylta med tittsås. Ibland kommer min fjortisallergi fram och driver mig till vansinne så smått. Som väl var gick dom nyss av, puh!!
En riktig pruttdag då dom där puckona i Lindesberg återigen krånglar med min lön för en föreläsning gjord i början av januari. Jag kan inte ens sätta ord på hur ledsen och besviken jag är för det för det innebär att jag får inhibera resan till Stockholm på fredag som jag bokat in. Jag behövde verkligen den för att få rå om mig själv efter att ha tagit hand om andra och annat en längre tid så jag nu känner att jag har tagit av reserverna så länge så jag går på knäna själsligt och fysiskt. Jag vaknar tröttarevän jag var när jag somnade och så förblir det. Bra att jag ska till Ebg dessutom för maten är på väg downhill. Snart framme där för övrigt så nu får jag avsluta.
Andas Jenny, håll ihop!

Ovido - Quiz & Flashcards