Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Jenny Landin - 18 februari 2014 14:21

Just nu sitter jag och gör inte så mycket trots att det finns borden och måsten som jag försöker att effektivt nonchalera. Matfrågan har nonchalerats ett bra tag nu och det börjar betala sig nu... Maten och köket är om jag ska beskriva det ungefär som att jag sitter fast i en jättestor gummisnodd och den har sitt ena fäste i köket och den andra i mig. Jag försöker springa i motsatt håll och springer och springer och drar och drar bort från mat men kroppen som behöver det drar åt andra hållet för den vill ju ha sin näring, sin bensin för att orka med att driva kroppens alla funktioner. Ibland blir det ett stort SPLOING och så med en rejäl snärt så sitter jag med mat i näven. Dock skjuts viljan att äta på framtiden hela tiden då allt annat är mycket viktigare.
Så har det varit i några veckor nu och återigen är jag sådär våldsamt trött, säkerligen för att redig mat intas varannan var tredje dag. Vaknade imorse efter att ha sovit från 22 ca till 8:30 och var vråltrött och är fortfarande. Såå trött i kroppen och knoppen och huvudvärken är ju ett himla mumsigt bihang - eller inte!
Var på Ätstörningsenheten idag och förmodligen ska jag börja i matgrupp. Gå dit tre dagar i veckan och käka med andra, känns väll sådär men det är väll bra antar jag.
Och just nu gjorde jag en jävla dålig affär, eller ja det löser väll sig framigenom men den lösning jag ville ha fick jag inte direkt. Jag hade hoppats på att få pengar nu så jag kunde gå och äta sushi men det sket sig rejält. Dom pengarna kommer nån annan dag precis som med andra affärer jag gjort, pengarna kommer nån annan dag. Fan va dum jag är!!!!!! Det måste betyda att eftersom jag inte fått mina pengar så kan jag inte äta sushi och eftersom jag bestämt mig för att ära sushi idag och det inte blir så ska jag inte äta alls så jag skiter i att äta idag.
Aprövdag!!!!! :(

Ovido - Quiz & Flashcards