Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Jenny Landin - 24 juni 2014 20:49

Ljud från lite här och där, det stör mig men jag är tillräckligt mycket slapparsel för att ids göra nå åt det. Så någon sunkig låt på radion här bredvid får kompa med en gapig brud på tv som retar gallfeber på mig. Men jag får väll skylla mig själv antar jag när jag är så jävla slö. Och apropå slö så är en ny dosa beställd till tvn och den borde ramla in imorgon eller senast fredag. Slöa tvkollardagar here i come!!
Är trött, vet inte om kroppen eller knoppen är värst men våldsamt trött är jag iaf, not verry mysigt men va fasen det går väll över nån gång antar jag. Tröttheten kommer med en loj nonchalans och likgiltighet som alltihop stämmer bra in på min nedstämdhet som gäckar mig just nu. Förmodligen är jag en bra bit på väg ner i svarta gropen och sedermera en vistelse på lagerlokalen på andra våningen - 2:an. Det var en tjej jag pratade med som benämnde det som lagerlokalen och det stämmer ju för dom gör ju inte sådär jättemycket däruppe.
Denna vända var sådär mindre kul. Jag hade ju proppat undan alla jobbiga känslor och tankar för att hålla ihop inför min väns bröllop och jag lyckades med det. Men nu finns det inget som håller allt undan så nu har all dynga inuti fritt spelrum och jag mår väll ungefär som dynga också.
Var hos Ulrika på Eriksbergsgården och det jag gjorde mest där var att gråta. Jösses vad papper det gick åt. Tur att det var just hon jag skulle träffa för hon kan trösta och hon kan kramas som ingen annan och man får så många som man behöver.
Jag är less på att gå en vända på Ätstörningsenheten för att sedan: taadaaa nu är jag färdig och dom ba yeeeaay. Men sen dröjer det några månader så är skiten tillbaks igen och jag ba taadaa här har ni mig igen! Det är tredje eller om det är fjärde gången det går åt helvete. Såååå less på alltihopa!!! Varför kan dom inte se till att det håller nån gång?!?!? Eller får dom provision på återvändare?? Det finns roligare saker att göra med tiden än att vara down och noja skiten av sig.

Vill orka och kunna hantera situationen, vill bara kunna bestämma att nä fan jag ska inte till tvåan, jag ska fan kunna äta en pizza utan att gå upp i atomer. Vill inte leva med vetskapen om att denna vända slutar den med på tvåan. Suck!!!!

Jävla tvätt att hämta också!! Vill bara dra täcket över huvudet!!

Ovido - Quiz & Flashcards