Alla inlägg den 22 december 2013

Av Jenny Landin - 22 december 2013 15:59

Haft lite svårigheter att koppla bloggen till Facebook men nu verkar det vara löst, hoppas jag i alla fall.
Jag är hos min far och min Ulla-Carin och njuter och har det skönt innan julen kommer infarandes. Vädermässigt så känns det som att julen är långt borta, snarare är det vår i luften underligt nog. Snart får vi väll ha badbyxor och bikini på oss på julafton om vädret fortsätter i samma riktning.
Men trots att det är vår i luften ute så inomhus börjar julkänslan lite smått göra sig påmind så här dan före dan. Julgranen står ute på altanen och väntar på att få sina kläder på sig, men den får vänta till imorgon, så även skinkan i kylskåpet. Ååh vad jag längtar efter skinkmacka just nu!
Imorgon kommer även mina pengar, kul, skönt och roligt. Imorgon är det även dan före dan och det känns ju lite speciellt. I år är det andra ordningar på julafton eftersom vi ska vara hos Anna min syster och vår Andreas. Jag har aldrig varit i deras nya boning så det tillsammans med att traditionerna omändras gör att julen känns speciellt spännande i år, det ska bli riktigt kul faktiskt.

Nu måste jag hitta på något för jag håller på att somna, är helt muck i huvudet

Av Jenny Landin - 22 december 2013 15:41

Må det funka, blir så less

Av Jenny Landin - 22 december 2013 15:35

Min blogg verkar haft problem att koppla med Facebook så nu gör jag ett prov för att se om det funkar nu. :) Kan ju ha vart nån uppdatering som orsakade det.

Ovido - Quiz & Flashcards