Alla inlägg den 14 december 2013

Av Jenny Landin - 14 december 2013 22:28

Jag sitter med silverschamppo i håret i hopp om att få bort det sista gula i håret. Jag fick en del sarkastiska kommentarer av vissa tanter i kyrkan ikväll men det skiter jag i.

Dagen var ljuvlig för fina underbara bästa sötnöten Nikita och hennes goa fantastiska mor Madeleine var här och förgyllde min dag idag mitt på dagen. Jag fick en skvätt Pär också, och ej att förglömma goa vovven Tindra som är så söt. Sällskapet var farsinerade över min sambo som de flesta blir. Ja han är charmig helt klart och kan få dom flesta på fall med sin charmiga sida. Tänk om han bara använde sig av den det vore så mycket enklare då, men det är en annan story...
Madde och Nickisen var här en härlig stund och det fikades och snackades skit och allmänt mys med tända ljus.
När mina tjejer lämnat mitt bo med små hälsningar på mitt kylskåp efterlämnade så var det dags för matlagning innan avfärd mot KC och smlrgåsberedning för ca 400 personer.
Det blev pasta med tomatsås med fetaost och vitlök i. Sen fixa till sig lite och så hastigt iväg. Eller ja så hastigt det gick i snömodden, det var rent av läskigt att cykla, hoppades på skjuts hem men så blev det inte.
Först var det som sagt mackbetedning för ca 400 personer vilket funkade rätt bra. Sen ner och heja på alla innan det hela började. Det var en mäktig julkonsert på alla sätt, otrolig sång och allt annat var fantastiskt, jättenöjd - med konserten, det som hände sen önskar jag så att jag sluppit. Jag tänker inte gå in på detaljbeskrivning men om man säger så att någon jag trodde var min vän, någon jag tycker om som jag trodde tyckte om mig, betedde sig avskyvärt, det knäckte mig rent utav. Jag hade kafeterian efteråt också men jag bad att få gå för jag var så jävla ledsen och förbannad så jag skakade, kunde inte göra ett skit mer så jag bad att få gå hem. Så jävla knäckt och bränd!!! Jag önskar faktiskt att jag stannat hemma, helt ärligt jag önskar jag sluppit det där så otroligt mycket för det gjorde såå ont, en vän liksom.
Just nu vet jag inte vart jag är i det hela mer än kränkt, ledsen och jävligt irriterad, mår skit, så besviken på h*n.

Nu bör jag nog skölja ur silverschamppot ur håret annars lär jag bli nån form av gaySmurf och det vill jag inte.

Vill sen bara sova bort skitkvällen och hoppas på bättre imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards